خواننده سرود‌های انقلابی کشور در گفتگو با تهران پرس:
خواننده سرود‌های انقلابی کشور با بیان اینکه جامعه هنری از طرح «سفیران مهر» حمایت می‌کند، گفت: به نظرم هنرمندان تاثیر بسزایی در زمینه خنثی سازی بی حجابی که توسط دشمنان طرح‌ریزی شده است، دارند.

محمد گلریز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی «تهران پرس» با اعلام حمایت از طرح سفیران مهر در تهران گفت: به نظرم هنرمندان تاثیر بسزایی در زمینه خنثی‌سازی بی‌حجابی که توسط دشمنان طرح‌ریزی شده است، دارند.

وی افزود: تلاش ناکام ۴۵ ساله دشمنان درنهایت به بخش دین و فرهنگ رسید؛ آنان از این طریق می‌خواستند اباحه‌گری را بین خانواده اشاعه دهند، اما خوشبختانه نتوانستند.

گلریز اظهارداشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در مدت ۴۵ سال نشان دادند که هرگز جز قدم ناخیر قدم خیری برای ما نداشتند و نخواهند داشت، آنان به خیال خود می‌خواستند از طریق حجاب دین ما را نشانه روند اما باز هم نتوانستند، معتقدم عوامل طرح سفیران مهر با تذکر لسانی خوب به بی حجاب‌ها و شل حجاب‌ها نقش مثبتی در برچیده شدن برنامه‌های دشمنان دارند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه جوانان امروز ما فهمیده و آگاه هستند و هرگز تن به اجرای برنامه‌های شوم دشمنان نخواهند داد، افزود: بی‌حجابی و بد حجابی بنیاد خانواده‌ها را از بین می‌برد و نیازمند تبلیغات منطقی برای جوانان و نوجوانان کشور هستیم.

خواننده سرود‌های انقلابی، بی‌حجابی و بدحجابی در کشور را یک معضل اساسی دانست و گفت: اگر فکری به حال این موضوع نشود یعنی دشمن چندگام به ما نزدیکتر شده است، خوشبختانه شاهد حضور سفیران مهر در سطح شهر تهران هستیم، آنان با اخلاق خوبشان کسانی را که تحت تاثیر فرهنگ غلط غربی‌ها قرار گرفتند ارشاد می‌کنند.

وی یادآور شد:جامعه هنری از طرح «سفیران مهر» حمایت می‌کند تا شاهد رواج بی‌حجابی و بدحجابی در کشور نباشیم.

گلریز ادامه داد: ما مجبور نیستیم فرهنگ غلط و فساد کشور‌های بی‌بند و بار را اجرا کنیم و نباید اجازه دهیم این فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی ایران رخنه کند.

 

انتهای پیام//

کد خبر: ۶۲۰۵۱
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha