معاون استاندار و فرماندار تهران عنوان کرد:
فرماندار و معاون استاندار تهران گفت: با هدایت سرمایه‌گذاری اوقاف برای رشد تکنولوژی، فضا‌های خوبی در عرصه تولید ایجاد شده است.

به گزارش «تهران پرس»؛ احمد قیومی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های وقف گفت: امروز توفیقی حاصل شد که در نمایشگاه دستاورد‌های وقف که با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده حضور پیدا کردیم. حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، اتفاق مبارکی است که چند سالی است شروع شده و در این دو سال اخیر این حمایت‌ها از سوی سازمان اوقاف به‌صورت ویژه صورت می‌پذیرد. با هدایت سرمایه‌گذاری اوقاف برای رشد تکنولوژی، فضا‌هایی در عرصه تولید ایجاد شده که تا امروز در بسیاری از حوزه‌ها متصل و محتاج بودیم که حتماً از خارج از کشور تأمین شود.

وی اظهار کرد: امروز می‌بینیم که در صنایع پزشکی اتفاقات بسیار مبارکی افتاده همانطور که دانش پزشکی از دانش‌های برتر است تجهیزات مورد نیاز این حوزه توسط جوانان که در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند ساخته می‌شود و در این مسیر سازمان اوقاف این اقدامات را با حمایت خود شتاب می‌دهد.

فرماندار و معاون استاندار تهران افزود: حمایت‌های سازمان اوقاف از صنایع در عرصه‌های دامی و پزشکی و خاص الکترونیکی و ... باعث افتخار است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک جز برترین‌ها در این حوزه می‌شویم.

قیومی تصریح کرد: باید خیرین با این فضا آشنا شوند. دعوت از خیرین در این نمایشگاه و اینکه بدانند چه اتفاقاتی در حال رقم خوردن است ضرورت دارد و حتماً حضور آن‌ها را مستحکم‌تر می‌کند. یکی از اتفاقات خوب همین برپایی نمایشگاه هاست گاهی باید این افراد دعوت شوند و بیایند از نزدیک اتفاقات را مشاهده کنند تا با انگیزه بیشتر در این حوزه ورود کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: ۶۲۰۹۹
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha